söndag, juli 05, 2009

You Tube!

Jag ÄLSKAR You Tube...

"He Tube-
She Tube...
We love You Tube!"


Det är som en drog -man vill ha mer..och mer och mer!!!
Jag kan sitta i TIMMAR och hitta nya, bra, tramsiga, asdumma, coola, fåninga, roliga, dårliga, hysteriska, politiska, löjliga, informativa och/eller musikaliska snuttar!
GILLAS...

Det bästa, tänker jag...är det här med att NÅGON -NÅGONSTANS där ute i den stora, fantastiska världen, har bestämt sig för att detta är bra att jag:
...Först FILMAR och pysslar, och har mig!
-och sen fixar och donar jag, och LÄGGER UT DET (!!!) så att alla ni andra som driftar runt i Cyberspacen, kan få njuta av det!!!

Ett stort RUNGANDE tack till alla dom ..eh..knäppgökerna!
Asså, verkligen: TACK!
:)


Det här t.ex:

P.S
Sa jag TIMMAR...?
Nenene!
Ne, jag bara skojja...inte TIMMAR, inte...
Man HAR då ett liv, vettja..eh...

2 kommentarer:

  1. ASG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    StIl

    SvaraRadera
  2. Tänker du gillar den där ja...
    SnuskPelle där du är! :)

    SvaraRadera