torsdag, juli 23, 2009

Way 2 GO, Apoteket! NOT!!!!



DET ÄR SJUKT!!!!!
VARFÖR vill man göra en sånn här reklam???

VILL dom inte sälja något, kanske...?
Musiken...okej då, fast sen FILMEN...BILDERNA!
HERREGHU!!!
...och det är för sine egna produkter!!!

Jag kommer ju VERKLIGEN -VERKLIGEN INTE NÅGONSINNE att varken KÖPA eller att använda dom!!!!
Inte NU iaffall!!!!

HERREMINSKAPARE....
B2C, my ass...
Ge den ADen sparken...NU!!!! Kräv tillbaka pengaren på direkten!
Låt huvvuden rulla...BOKSTAVLIGEN...

För VISST känns det som man sett det FÖRUT någonstans:

11 kommentarer:

  1. Mammma, hvooooooor er mamma.... uuuææææææ

    SvaraRadera
  2. I KNOOOW!!!!! HELT SYKT, jeg SIER jo det!!! :(

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahaahahahahahahahahahaaaaaaaaa!!!!!!!! FAST sant, du har rätt........den är SKITLÄSKIG!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  4. ...Förlåt då, jag tycker den är kandidat till årets bästa !!!....Va?

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Äschh... Låt det bara gå några månader, så får du säkert annat synsätt.

    SvaraRadera
  7. Hm..jaja! Vi får nog se på det....
    ;)

    SvaraRadera
  8. Jag brukar byta kanal när den där reklamen kommer för jag är rädd att hon ska stiga ut ur TV.n, blöta ner vardagsrumsgolvet och sen strypa mig ;-P.

    Sådär på allvar så heter Adina Fohlin och är på dagen född 10 år efter mig dvs 24 år gammal och har varit supermodell utomlands och i princip arbetat med alla dom stora modemärkena samt valts till årets modell av den franska modetidningen Elle år 2003. Varför man valt att framställa henne som den vuxna versionen av Samara(så hette hon i The Ring) kan bara förklaras med totalt hjärnsläpp hos producenterna av reklamfilmen...

    http://sv.wikipedia.org/wiki/Adina_Fohlin

    SvaraRadera
  9. Tjejen æ jættevacker! Jag HOPPAS att va dom forsøker få fram ær att hon ær naturlig vacker..i all slags væder och vid alla årstider...fast, lyckades dom? Nja....
    P:S Jag ær i Norge...det kanske mærks på Æ och Ø...?

    SvaraRadera
  10. DN hakar på, fast dom är lite sent ute.. Du har ju haft scoopet sen länge!
    http://www.dn.se/ekonomi/apotekets-reklam-vacker-obehag-1.922344 :)

    SvaraRadera
  11. MEH! DN..hmpf...!!! Typiskt dom, sent ute..och snor andras storys! Phöyf!!! ;)

    SvaraRadera