torsdag, juli 23, 2009

Packad...fast inte full!

Sommar...semester!
Borde va skönt..fast...
Jag vet inte...
Det är som jag inte kommer helt igång! Känner mig rastlös, och kan inte slappna av!
Det ska bli skönt att åka bort!
Det kanske blir bättre då...? Nu när man är hemma, är det som vicken som hälst ledig dag...och man har 100 grejer man ska göra...

Idag har jag packat...igen!

Jag är BÄST på att packa...VERKLIGEN:
Jag började först i EN väska, men upptäckte snabbt att de ej kom att rymmas, så jag fortsatte i väska nr. 2...
Sen skulle jag LYFTA dom...och upptäckte snabbt att det ej kom att funka...
Så då gick jag på vinden och hämtade ner en STOR väska...en sånn med hjul!
Packade UR dom små...och packade NER i den stora...
Fast upptäckte snabbt att den var ALLT för STOR!

Så nu har jag en LITEN med hjul och en LITEN ryggsäck...och handväskan!
GHU, va jag är smidig och snabb!
VERKLIGEN...

Nu skall jag leta upp passet! Undrar vart det är nån stans...?
Man behöver ju inte ha det mellom Sverige och Norge...fast jag vågar inte åka uten, inte efter episoden på Systemet!!!

6 kommentarer:

  1. Jag har alltid funderat ver varför vi män kan packa på en kvart medan kvinnor..tar lite längre tid på sig och nu vet jag varför =)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ASG!
    Varsågoa...det är ju därför jag finns! För att ge förklaringar på sånna djupa, filosofiska frågor! :)

    SvaraRadera
  3. Pakker du for meg også?
    mawe

    SvaraRadera
  4. Eh...skakke du til syden a? Bare en bikini...og litt solkrem! :)

    SvaraRadera
  5. skal ikke til syden enda da.. ikke før om en uke. Om du ikke synes at Stavanger er syden, og tror nok ikke jeg vil sprade rundt i bikini i Stavanger sentrum....
    mawe

    SvaraRadera
  6. ...men det kan du da sikkert gjøre, det er fint med bikini...får man ta bilde? Poste her på bloggen kanskje...? :)

    SvaraRadera