lördag, juli 11, 2009

2 bio, or not 2 bio...

Se så..nu blev det sådär...IGEN!
(Att man planerar och har sig, sen -när det blir dax...så ORKAR man inte...)

Jag BURDE sitta på bio snart...
Med massor med popcorn, godis, dricka...och ha på mig sånna
URSEXY:
"har aldrig velat ha dig stärkare än just nu" -3D GLASÖGON!

Jag BURDE snart sitta och vänta på att ICE AGE 3D skall börja...full av förväntan...som ett barn -på julafton!

Fast sitter jag och tindrar med ögonen?
Sitter jag och käkar popcorn like there is no 2morrow?

NE!

...Vi hadde även bordsreservationer innan! På favoriten! Den där Italienska restauranten, med den fantastiska maten!

FÖRLÅT...FÖRLÅT, FÖRLÅT...FÖRLÅT!!!

Jag orkade inte..
Dessutom...har jag lite ont i huvvudet!

(Jo, det blir ju självklart GRYMT ironiskt att jag säger att jag har det...efter det innlägget jag postade igår, det fattar jag! Fast det är faktiskt SANT! Jag HAR ont i huvvudet...)

Dessutom har jag sett den!
Inte i 3D...fast det är nog samma film:

Manny och Ally väntar barn, och Sid är avundsjuk, och vill också ha en "egen" flock"...så han snor med sig tre dinosaurieägg som han hittar i en grotta UNDER isen! Sen vill MammaDino ha tillbaka äggen, som by then, har blivit 3 ljuvliga, KÖTTÄTANDE dinoungar! DinoMamma är förbannad och hämtar tillbaka sina ungar, fast hon tar också med sig Sid!
Sen handlar filmen om hur alla vännerna från Ice Age 1 och 2, samlar sig i den något udda "flocken" och beslutar att dom skall rädda Sid! Dom måste alltså bege sig ner under isen, genom grottan, där dom kommer till ett läskigt-läskigt ställe! Där nere är det fortfarandes JURATID!!!
Fatta, va konstigt?!!!
Väl nere möter dom sen -självklart, HÄMSKA dinor, köttätande blommor och allt annat fruktansvärt mardrömsgivande och knasigt som kan tänkas trolla fram på stora duken...-med en data och grym fantasi!
GO, Blue Sky Studios! YOU ROCK!!!

Det slutar med att alla dör...

THE END!

Va???
Skulle jag inte berättat det? Har du inte sett den, säger du?
Vaddå "förstört"...? Vaddå "dumma mig"...???

Låt mig då fråga dig...
HAR JAG TVUNGIT DIG ATT LÄSA MIN BLOG?
Ne, JUST det!
I didn`t think so......

6 kommentarer:

  1. Bra där, gumman! Du är fa# underbar. Skall genast kila iväg och köpa billjetter! =P

    SvaraRadera
  2. Ja, det har du. Med tommeskruer og alt.
    Håper du er bedre nå.
    mawe

    SvaraRadera
  3. Ja...haha! Helt frisk igjen! Hva snakker du om? Litt hot og vold og sånt, mellom venner...Det har da aldrig skadet noen...?
    LoL :)

    SvaraRadera
  4. "Anonym": Ja, kila iväg och köp du billjetter...
    Hoppas jag inte förstörde något av din upplevelse?
    P.S Den där ekorresnubben hittar ÄN en nöt, och blir kär, och dom döper babisen för Apelsin eller Äppel eller nån grönsak...jag minns inte...Purjo, kanske...?
    Ha så JÄ### roligt på bio, nu då...!

    SvaraRadera
  5. ÅNGAR ATT DU INTE FÖLJDE ME!!! ÅNGRA NU!!!!!

    SvaraRadera
  6. Ja, verkligen!
    Jag ångar som bara FA#...som et tåg, ångar jag! Tut-tuuuut!
    "ÅNGA"...Haha, dust!
    :)

    SvaraRadera