fredag, juli 17, 2009

FÖRLÅT!!!

GHA!!!
Jag HINNER inte posta inlägg...FÖRLÅT, Lilla Rosa!!!!
Jag har supermycket att skriva om...
(TYP: "WAZ UP with LITAUEN??!!!"...eller "Sommaren då jag svettades för mycket"...)
..
.....Men jag HINNER helt enkelt INTE! Jag HATAR det!
...fast snart är det semester, och DÅ...då LOVAR jag att låsa mig inne i lägenheten -framför datan, stänga alla fönster och dörrar och leva på vatten och hårdbröd och
BLOGGA-BLOGGA-BLOGGA!
I swear!


...Så well said av Boyz 2 men:

"I swear-
By the moon and the stars in the skies,
I'll be there!
I swear-
like the shadow that's by your side,
I'll be there
For better or worse, 'till death do us part...
I'll love you with every beat of my heart
And I swear!!!!"

...fast som sagt, det blir på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar