tisdag, juli 07, 2009

HÄR...ta lite choklad!

Det är TRE... (tre!!!) 3 följare på "Lilla Rosa"...

Efter enbart två korta, små månader i livet, så har Lilla Rosa klarat samla under sina skyddande vingar, en flock på hela tre!
3!!!
TRE!!!

Lilla Rosa: Vårt Årtusendes Nya Messias!

"I Shalt Light the Path, and Ye Shalt follow...
I Shalt Speak, and Ye Shalt Listen!"


Lille Rosa och jag, vi bugar våra huvvuden i ödmjuk tacksamhet!
Ta ÅT er, ni underbara tre! Det är ni värt!
...det är svårt att hitta ord som bäst beskriver den upplyftande, deliriska känsla som häftigt sprider sig -och genomsyrar våra själar...

Så medan glädjen och kärlekens heta tårar strömmar tyst nerför våra kinder, så ber vi er, TRE FÖLJARE, om att få visa vår UNDEVOTED GRATITUDE, med en lyrisk framfört, stillsam unplugged version av:
"Merci, OUR little way of saying THANX...
-MERCI 4 beeing YOU!"


5 kommentarer:

  1. Sådana emotioner...Ett par rader bara :

    " ...att älska är att beundra med hjertat
    Att beundra är att älska med hjernan ..."

    inte fan för inte

    SvaraRadera
  2. Man vet aldrig riktigt var man ska kommentera här, sådär rent formellt borde jag skriva den här kommentaren under din kommentar i mitt inlägg men det gör jag inte =). Men det brukar faktiskt fungera bäst om man skriver svarskommentaren i kommenterarens blogg, lättare att hitta tillbaka då utan att behöva bokmärka dom bloggar man lämnat kommentarer i.

    Du är en duktig flicka som lämnat en kommentar =). Inte så stor skillnad var, budskapet kom ju fram. Lilla Rosa verkar rätt kul så jag tror jag lägger den på min "Reading list", jag är inte så säker på att det gör att dina följare blir fyra men fortsätta läsa tänkte jag =).

    SvaraRadera
  3. Hejhej och välkommen skall du vara, Dojle74!
    Haha..Ne, jag SÄGER ju det! Man vet liksom aldrig vad som blir bäst -fast kul att du hittade hit och att du vill fortsätta läsa ibland! :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Ååååhåå!!! Choklad!!! På en tisdag...
    Tack för att lilla rosa och du finns!
    Koooos!

    SvaraRadera
  5. Ojoj, Lilla Rosa blir alldeles...ROSA av glädje! Han är rätt blyg av sig! Fast glad!!!
    ...och som sagt...tack till DIG!!!
    KOOOS (ASG) og KLEM! :)

    SvaraRadera