torsdag, juli 02, 2009

"E fructu arbor cognoscitur..."


Gick förbi ett ställe i skogen där det såg ut som en TOTAL MASSACRE hadde pågått! Oh, no!!!

AV FJÄDERFÄN...NOT le people!

Eh, som om:
"Meh, TITTA vicket BLODBAD mitt ute i skogen!
Här måste det ha hänt något fruktansvärt!!!!
Måste genast skynda...
...hem och BLOGGA om det??!!"


Nu FATTAR jag ju att det är frön och grejer från dom här träderna som ser UT som fjäder, fast hur kul är det att blogga om det då -på en skala...?!!!

Nenene...blod och vold skall det vara, har jag hört! Det säljer...



En annan grej som jag är litt inne på nu...(märker jag)
-är tydligen det edla språket Latin!
Fast, det är klart....
"Ne Quid Nimis!"

Jag får akta mig för det, ja...

"Sol Lucet Omnibus!"
-Nja, verkligen?
Inte när man står UNDER något...tror jag helt bestämt!

2 kommentarer:

  1. Nej nej, det där är ju nån som haft kuddkrig fattar du väl. Vad det heter på latin har jag ingen aning om. En läxa till dig!

    SvaraRadera
  2. "Fjortius kuddu krigus!"
    ...hur svårt va de då!
    Undra du nåt mer eller? HMPF!
    :)

    SvaraRadera