onsdag, juni 24, 2009

X-RATED!!!


Hörru..
Jag blev tillfrågad om jag ville aktivera en grej på Lilla Rosa.
Så nu när du tappade in...kom det upp en, quotes :

"Innehållsvarning:

Bloggen som du vill visa kan ha innehåll som endast lämpar sig för vuxna. Googles allmänna hållning är att varken granska eller rekommendera innehållet i någon blogg. Mer information om vår policy för innehåll finns i Bloggers Användarvillkor

Jag förstår och vill fortsätta / Jag vill inte fortsätta"



Så RÄTT att jag ska ha en sånn på min sida!
Här skall inga små änglaögon in och blänga, inte!
THIS SHIT is HARD CORE!!!!

P.S Glöm inte trycka på den ORANGA-färgade fyrkanten...den om att "du förstår och vill fortsätta! "
Fyrkanten till vänster, om du är färgblind och analfabet...och då enbart surfar förbi Lilla Rosa för bildernas skull!

2 kommentarer:

  1. Ja, det er klart det er for å se på BILDENE at man leser her, vennen! Helt sikkert! Har dere ikke ferie snart `a? Vi har feira st hans :-)

    SvaraRadera
  2. Jo, eg forstår atte dokker har vert ude...eh...haha! Galen i halen, kl. hall tri på natten!!! Va d kjekt? Me snakkes jo snart :)))

    SvaraRadera