måndag, juni 01, 2009

Kändisligg!


Min Lillkusin och jag, (Lillkusinen var då 21, skall sägas...)
skulle ta en drink på TGI Fridays...
En kompis till mig kom förbi...vi kan kalla honom Micke!
Lillkusinen hälsar artigt i handen, sen går Micke till baren för att beställa sig en öl...
Då vänder sig Lillkusinen till mig och hojtar glatt:
"Du...? Jag känner igen den där snubben...är han kändis, eller har du legat med honom?"

Eh...VA?
Frågan blir ju...
Varför 17 skulle han känna igen honom för att jag legat med honom...?!!!

Jaja, dom är roliga, dom unga idag! Inte så smarta, kanske...fast roliga!

3 kommentarer:

  1. Lillkusinen trenger ris på blanke messingen...

    SvaraRadera
  2. Hahahaha!!! Ja, det har du jammen rett i...det kommer han til å like, den lille grisen! Tilbyr deg?

    SvaraRadera
  3. Ja, send han hit....

    SvaraRadera