fredag, juni 12, 2009

Æ og Ø...en anderledes PC!

Æ og Ø...nå blir det liksom helt feil å skrive svensk!
Det GÅR ikke!

Hvis jeg later som om det ikke gjør noe, og bruker Æ og Ø som OM det var svenske bokstaver...så ser det dumt ut!

Hjemme, på min egen lille PC, der kan jeg trykke på en knapp, også bytter lille Pcen helt av seg selv mellom svensk og norsk Æ og Ø!
Veldig bra...her vet jeg ikke hvordan man gjør det!
Sikkert så finns det en sånn knapp her også...men jeg vet ikke hvor, og jeg gidder ikke lete så mye.
Nå har jeg trykket på kanskje 5 eller 7 knapper og ikke funnet ut hvordan, så nå gir jeg opp...
Får se om det går å løse dette siden, eller om jeg må ligge våken hele natten og vri meg...og lure på HVOR SØREN DEN DER KNAPPEN ER!

3 kommentarer:

  1. Knappen finnes til høyre for den knappen som sier hvor knappen til knappen er....

    SvaraRadera
  2. MEH...ghuuu...takk! At jeg ikke tenkte på DEN knappen...
    :)

    SvaraRadera
  3. Du fant den joooo, mw

    SvaraRadera