tisdag, juni 30, 2009

PIP!!!

Jag har umgåtts tidigare idag -och vi satt och pluddrade och njöt av en glass utanför centrum där jag bor, jag och en kompis.
Varm och skön sol, kall och god glass!
GILLAS!!!

Då pip-pip-pip-pip backade en lastbil in på den lilla "gården" vi satt på..
Pip-pip-pip-pip...
Den BACKADE in...sen körden den UT igen...
Backade in...körde UT...
Backade...backade...backade...körde ut!

Pip-pip-pip-pip-pip-pip....

Vi fattade att chauffören tydligen inte såg så bra VART han backade,
för han forsökte hänga UT av fönstret -SAMTIDIGT som han körde...

Backa, backa...framåt..pip-pip...backa...framåt...backa...backa...pip-pip-pip...

(Rätt så underhållande faktiskt, tyckte jag.)

..pip...
Min kompis förbarmade sig tillslut över honom i värmen, så han ställde sig upp och ropade:
"-Ska jag titta efter för dig?"


Då verkligen VRÄSER chauffören: "-Men för HE###...det va då dax att fråga om det NU??!!!"


MEH URSÄKTA? Det var det värsta...!!!
PIP???

Så då han för hundraochÖRTONDE gången backar in, SKRIKER jag SKITHÖGT:"-AAAAAAAAAAAAJ!!!!"

TVÄRRBROMS!!!!

Chauffören KASTAR sig ur bilen, ner på knä -och söker med fasa i blicken där under!

"-Körde jag över någon???" vädjar han åt oss...

"...NE", svarar jag: "-FAST DET VA DÅ DAX ATT FRÅGA OM DET NU!!!"

Sen gick vi, för chaffen såg ut som Bruce Banner, PRECIS innan han omvandlas till "The Incredible Hulk"...


Jajajaja...taskigt, I KNOW!
Fast man kan då inta ta HUR mycket skit som hälst!
INTE gillas!!!

4 kommentarer:

  1. :)))!!!




    neo................!

    SvaraRadera
  2. Du har sen syk syk form for humor, MEN Me like.
    mawe

    SvaraRadera
  3. SSSS, han får jo skylde sig selv!
    Fnis...
    Snart får dere fint besøk fra Vestlandet, har jeg hørt rykter om...?
    ;)

    SvaraRadera