måndag, juni 22, 2009

"Jag är vacker- därför finns jag!"

Nu får du allt kliva upp dom där 40 min xtra så du ser fräsch ut på jobbet!
Jag tycker annars att det liksom känns så himla sunkit ut...
Vi borde alla streba efter att vara snygga i vardagen! Det lyser upp! Allt blir mera intressant och roligare!
Man blir glad och får energi och arbetet känns lite mindre tungt!

"Jag är vacker- därför finns jag!"
Det är mitt motto!

ALLA vet ju att: Är man snygg på utsidan, så SKITER folk i om man är snygg på innsidan, och det är ju vad folk tycker som räknas, eller hur?

Köp gärna ett superdyrt shampo eller nått annat som luktar gott för dina sista pengar! (Alternativt något ROSA.)
Det är du VÄRT!
Vem behöver äta? Det blir man bara tjock av och...och...
...VÄNTA NU!!!!

Vad f## hände där???
Tror minsann BlondinBellas ande tog över mitt psyke ett tag!
Läskigt.... Oj!

4 kommentarer:

  1. Right on target !! Det handlar om att man ska känna sig otillräcklig. Reklam dänger in samma budskap ;Du är inte tillräckligt bra.Aldrig tillräckligt bra någonsin. Det är affärside'n. Bryt mönstret folks !!

    NeoFan

    SvaraRadera
  2. Jepp, vi duger visst!!!

    SvaraRadera
  3. Saknat mig? Förstår att du skrivit det här till mig. Så nästa gång jag blir sen till jobbet vet du varför nu då...

    SvaraRadera
  4. Tjohoo...OJ, va jag har saknat dig!
    *snufs och sniff*
    (Torkar tårar och snor...)

    Just det -fin måste man va! Annars vill jag inte va me...

    SvaraRadera