måndag, juni 22, 2009

Død Snø! (Eins, zwei, DIE!)


På en bio, nära dig:
Så otrolig töntig och dårlig...fast helt otroligt kul!
Ghu va det tog lång tid innan den kom sig över gränsen...fast NU är den här!!!

Gøy å se et par kjente ansikter der oppe på store vite duken!
Flinke til å springe, skrike og dø...
(Ja, også visse da -som servere kaffe og smisker for skuespillere, eller hva du nå har bidratt med *C.H*...)
Uavsett, sånne venner kan man aldrig få for mange av!
Bjørn Richard Sundquist er KONGE!!!

Ja, och förresten, åk INTE till Øksfjord på sportlovet. Man vet aldrig...det kanske ligger några NAZZER kvar och gömmer sig under snön!

10 kommentarer:

  1. ...SPLATTER, måste se!!

    NEOFAN

    SvaraRadera
  2. PS
    "...serverar kaffe & smiskar skådespelarna " ????

    SvaraRadera
  3. OK...Kaka !!Sorry;)För snabb att lägga in mina dumheter.

    NEUFAN

    SvaraRadera
  4. Nenene...
    Kaka = kake
    Smiske for = Slicka röv

    :)

    SvaraRadera
  5. En fråga : Jag har samma tangentbord med öä på norska/(danska??) Var är funktionen. jag läste inlägget om knappen som sitter bredvid knappen,knappen...osv.fattar inte ((

    Jag ska överraska mina norska kollegor på nätet med detta; Att jag är internationell & hänger med...

    Förklara för mig, har tappat manualen ( om det funnits nå'n)

    Tack på förhand

    NEOFANSET

    SvaraRadera
  6. Legg til NORSK som alternativt språk, så kan du veksle med språkknappen! :)

    SvaraRadera
  7. ØØØØÆÆÆÆÆØØØØÆÆÆÆ

    SvaraRadera
  8. ...okeeyo....Tack för tipset :)

    Va?
    ....bevisa att jag fattat?...men...det förstår du väl att jag har gjort :)Nu måste jag göra viktiga saker måste rusa, jäklars, hööööörs!!

    SvaraRadera
  9. Snakker´u om a? Jeg serverte kaffe OG te! Hold deg til saker du veit no om takk!
    PS Savna deg på festivalen. Hvor var du a?
    *C.H*

    SvaraRadera
  10. Jeg? Jeg var IKKE der...NE! Men jeg leste at DERE var der, ja...DU holder deg IHVERTFALL til sånt som DU "kan"...Hahahahaha, om man skal dømme fra bildene!

    SvaraRadera