torsdag, juni 11, 2009

My newfound PASSION!


HoHo!!! Shit...ojojoj....va KUL!
Jag är fast...så jäkla.."rullad i Karlssonsklister"-fast!

I precis hela...jag menar HELA dag, har jag enbart sysslat med EN grej...

"Pulat runt" som ni säger i detta märkligt linguina land...

(Pular man runt i Norge...då knullar man...runt!)

Nåja, tillbaka till min nya PASSION:

PLAYSTATION!!!
Jag spelar och spelar...och spelar....och spelar!
I LOVE IT!
Playstation 3...eller 4 eller 7...nu minns jag inte -och för mig spelar det faktiskt ingen roll!

(Get it??? SPELAR ingen roll... OH, jag är vittig, minsann!)

Flerfoldiga gånger idag, så sa jag till mig själv:
"Nä, du! Nu räcker det! Nu spelar du bara LITE till, och sen så går du och gör något nyttigare!!!"

Jag lyssnade inte...

Så då sa jag de en gång till...lite högre och lite hårdare, så att jag skulle fatta att det är ALLVAR!

SSSS...jag sket i det endå!

Då stängde jag helt resolut AV maskinen och TVen!
Nu jäklar...

Men jag är inget väluppfostrat barn, jag lyssnade FORTFARANDE inte...jag bara väntade till kaffet var klart, sen satte jag på sulamiten igen!!!

HA!
Jag ÄLSKAR att jag numera är så förståndig och vuxen att INGEN kan säga åt mig vad jag ska göra....en hel dag -när solen för en gångs skuld skiner utanför fönstret!
Så det så!

4 kommentarer:

  1. Haha, har själv fastnat sådär! Har inget med att bli vuxen, eller att solen skiner!

    SvaraRadera
  2. TYYYST!!! STÖR mig INTEEEEE!!!!
    Level 12...snart 13!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Du er så fryktelig voksen og forstandig! Fryktelig :-)

    SvaraRadera
  4. LINGUINA???? Va är DET för ord????

    SvaraRadera