söndag, juni 07, 2009

Ordkontroll, minsann!

Jag kan aktivera en "ordkontroll" på kommentarer!

Det innebär,
*citat*:
" ...att besökare som lämnar kommentarer på din (min) blogg behöver göra en ordkontroll.
(Detta steg minskar andelen skräppost i kommentarer)."
*citat slut*

Ordkontroll betyder alltså att det kommer upp ett konstigt, oftast felstavat, förvridet ord som man skall skriva in i en liten, vit ruta, för att kommentaren skall bli registrerad!

-Jag skrev en kommentar på någon annans blogg just nu...

GISSA vad för ord som kom upp som "ordkontroll"?
"F*TTE"

VA? Så för att den som äger bloggen inte ska behöva få "skräppost"...så ska JAG skriva in ordet "f*tte"!

Det känns ju logist, verkligen...
Va anses då som skräppost?!!


(Jajajaja...och till svenskar som inte fattar: På NORSKA heter FITTA...FITTE! Suck...Ni förstör min punchline!)

Jag väljer att EJ illustrera detta innlägget med en bild!

4 kommentarer: