lördag, maj 30, 2009

3 minuter!

Nu ska jag stå i ett litet varmt rum och jobba...i värmen!
Det lär bli jättevarmt, och jag som inte gillar när det är jättevarmt!
Man får inte ha någon fläckt eller så, för det går "direkt in i mic´en!"
Jo, jag fattar det...men är det bättre att jag svimmar? Jag bara frågar??!!!

Nu ska jag förklara hur varmt det är:
Det är så varmt...ATT JAG HAR PÅ MIG KLÄNNIG!!!
Fatta hur varmt det är, om JAG har på mig en liten, töntig sommarklänning?!!

Jag sprang ut och akuthandlade den precis...i en affär som just öppnade!

Jag handlade lite som när en man handlar...
Jag väntade OTÅLIGT utanför till dom öppnade, gick in...ställde mig mitt på golvet, tittade mig snabbt runt...fick syn på stativet med klänningar...gissade mig till en ca. storlek, betalade och gick!
BRA!
In och ut...på 3 minuter!

(Nästan som en man, det oxå. Ja, VISSA männ iaffall, har jag hört -fast självklart aldrig, aldrig träffat!)

3 kommentarer:

  1. Hva er fläkt????

    SvaraRadera
  2. En sånn som Carola alltid står foran!
    Når hu er:
    "Fångad av en JÄ...stormvind"...

    SvaraRadera
  3. När vi män har hittat det perfekta klädesplagget med en viss storlek och av ett visst märke så när de slitits ut så går vi bara till en affär och köper samma märke och storlek. Storlekarna kan ju variera lite emellan olika märken så därför väljer vi samma märke så att de t garanterat blir rätt och vi kan vara in och ut på 3 minuter...

    SvaraRadera