onsdag, maj 27, 2009

ASSÅ!

Kl.22.35:
ASSÅ, typ...nu har jag ba` typ gått och ba` blitt typ, eh...VUXEN asså!

Jag hadde typ... ont i huvvudet och va lite så där... typ, seg och nere, och då ba` tänkte jag:

"Jaha...hm...jag känner mig inte helt bra, undrar varför? Jo, det är nog för att jag inte har ätit något sedan "sen lunch" vid 14-tiden idag. Det är nog SOCKERBRIST!"

Sen åt jag en KAVRING, och drack lite mjölk, och nu mår jag bättre!

Fast GHUUU va tråkigt!!! Sådär tänkte man aldrig förut! Man åt aldrig en kavring för att man "kände sig lite seg, och hadde sockerbrist!"

Nästa är väl att roliga människor ringer och vill ta en spontan road-trip till Göteborg och åka karuseller på Lisseberg...och man bara:

"....Njaaa, jag veeet inte helt...jag har bokat tvättid!"

SKÄRPNING, ASSÅ!!! TYP...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar